Szinte eltűntek az akciók az építőanyag-kereskedésekből

Hírek

Szinte eltűntek az akciók az építőanyag-kereskedésekből

Harmadára csökkent az akciót és promóciót indító építőanyag kereskedések száma 2021-ben, derült ki a Mapei próbavásárlás kutatásából. A csökkenés oka az építőanyagárak kiszámíthatatlansága mellett a megnövekedett kereslet.

Az Évindító Mapei Kereskedő Konferencián elhangzott, hogy a lakásépítési és családtámogatási kedvezmények hatására megjelent tömeges érdeklődés átformálta a piacot. Az építtetőknek kevesebb idő jut a tervezésre, ugyanakkor az építőanyaghiány és a változó árak miatt egyre gyakrabban van szükség a műszaki tartalom újragondolására. Ennek eredményeként, több időt kell fordítani a kérdések megválaszolására és igényfelmérésre az építőanyag kereskedésekben.

Eközben 38 százalékról 12 százalékra csökkent az akciót, promóciót indító kereskedések aránya, valószínűleg terhelés csökkentése érdekében. A megnövekedett terhelés és a kiszámíthatatlanság hatására a kiszolgálás szinte minden területén romlott a helyzet a 2020-ban mért eredményekhez képest – ismertette a 2021. évi próbavásárlás eredményét előadásában Szautner Csaba, a Mapei Kft. kereskedelmi vezetője.

roof-truss-g9c3d22dd9_1280.jpg

„A munkatársaid termelési szándéka a legnagyobb kincsed. Hogyan őrizd meg és növeld azt?” – vetette fel előadásában Markovich Béla ügyvezető. A szakember rámutatott, hogy a terhelés és a bizonytalanság, ha a vezető felől érkező leértékeléssel, bizalmatlansággal, túlzó kritikával párosul, lecsökkenti a munkatársak érzelmi szintjét és a termelési kedvét. Azt tanácsolja, hogy a vezető töltse fel a munkatársak érzelmi „bögréjét”. Szenteljen a kollégáinak figyelmet, ismerje el az igazukat, ne kritizálja túlzott mértékben a munkájukat és végképp ne értékelje le a személyüket. Ehelyett a vezető adjon bizalmat, támogassa, képezze, fejlessze a munkatársakat.

A gazdag programban a résztvevők meghallgathatták Wolf Gábor kisvállalati marketing szakértő, a Marketing Commando vezető tanácsadója, Laczkó Péter a Lawrence & Benett Zrt. szervezetfejlesztési konzultánsa, valamint Marco Rossi szövetségi kapitány előadását. A szakmai előadások mellett az eseményen bemutatásra kerültek a vállalat új termékei (Kerapoxy Easy Design, Mapeguard Board).

Fotó: Pixabay




hirdetés

EZT IS Ajánljuk
Ötletek
Ilyen legyen a tető hajlásszöge, ha spórolnál a kivitelezésen
Drámai, csaknem 50 százalékos árkülönbség is lehet két azonos méretű családi ház tetőszerkezete között, ha a tulajdonos nem elég körültekintően hoz meg egy, akár mellékesnek tűnő döntést. Nem mindegy ugyanis, milyen hajlásszöget választ az építtető, ezen ugyanis sokat spórolhatunk, ami segíthet, hogy ne lépjük túl a tervezett költségvetést.


Ötletek
3+1 fontos tanács, hogy ne szálljanak el az építkezés költségei
A 2021. januártól életbe lépő változások számos építtetőt elbizonytalanítanak. Az új rendelkezések hatására többen is attól tartanak, hogy a "közel nulla energiaigényű" ingatlanok kritériumainak megfeleléséhez a korábbiakhoz képest alapvetően más és sokkal drágább házat kell felhúznia. Ez azonban távolról sincs így.


Gép- és anyagújdonságok
Alapvető termékekből van hiány az építőiparban
A betonelemeknél, a térköveknél, valamint a szálas szigetelőanyagoknál a leghosszabb a várólista.


Ötletek
Építőanyagok minatűrben
Különleges, miniatűr építőanyagokat gyárt egy amerikai cég.








Szerszám-anyag

Tető alá hozzuk terveit!








Fizessen elő a magazinra!

Havonta megjelenő lakásfelújítással, átalakítással, építkezéssel, kertrendezéssel valamint számos egyedi barkács- és javítási ötlettel, tanáccsal szolgáló színes magazin.





ötletmozaik.hu © 2024

minden jog fenntartva




Hírek csináld magad
Otthon-bútor Kert-balkon Szerszám-anyag Gyerkőc
Gép- és anyagújdonságok Ötletek Építési bajnokság