November 15-én ünnepelte fennállásának harmincadik évfordulóját az Andreas Stihl Kft. Az állófogadással egybekötött sajtótájékoztatón Bakon Gábor, a vállalat ügyvezetője rámutatott: az elmúlt három évtizedben céljaikból semmit nem engedtek, a pandémia nyomán létrejövő gazdasági kihívások és károk ellenére pedig 10 milliárd forint feletti forgalmat realizáltak.
Magyarországon 2,5 millió családi ház van. Energetikailag korszerűnek 5-10%-uk mondható, melyek energetikai korszerűsítést nem igényelnek, hiszen ezeket eleve a kor követelményeinek megfelelően építették, vagy már energiahatékonysági szempontból teljes körűen felújították azokat. Az épületek 5-8 %-a bontásra érett, vagyis rentábilisan már nem felújítható, vagy állapota okán nem igazán lakható.
Óriási méretű járólapok, innovatív közterületi burkolatok, márványhatású belső terek és egy meglepő bútorirányzat - ezek határozzák meg a jövő fürdőszobatrendjeit az újHÁZ Centrum szakértői szerint.
Úttörőből lett a régió egyik legnagyobb magyar központú franchise hálózata a Diego, amelynek üzletfilozófiája, hogy a vevők is és a vállalkozók is nyerjenek.
Havonta megjelenő lakásfelújítással, átalakítással, építkezéssel, kertrendezéssel valamint számos egyedi barkács- és javítási ötlettel, tanáccsal szolgáló színes magazin.