Vivre Black Friday 2019: eredmények és érdekességek

Hírek

Vivre Black Friday 2019: eredmények és érdekességek

2,6 milliárd forintnyi forgalom, kanapé és dekorációs képek az akció sztárjai.

Négynapos idei Black Friday kampánya alatt több mint 90 ezer megrendelést regisztrált oldalain a Vivre online lakberendezési áruház összesen 2,6 milliárd forint értékben, mellyel megduplázta a tavalyi év ugyanezen időszakának forgalmát. Az akció slágerterméke egy kanapé és egy dekorációs képsorozat lett, utóbbiból összesen 2500 darabot rendeltek a Vivre vásárlói.

A Vivre Black Friday kampánya idén november 14. és 18. között zajlott. A vásárlói csúcsot a kedvezményes időszak első óráiban mérte a kereskedő vállalat, amikor egy időben több mint 42 ezer felhasználó böngészett a Vivre oldalain.

IMG-comunicate-de-presa-6.jpg

A kampány aranypillanata az első nap estéjén, az akció indítása után nem sokkal érkezett el, amikor egyetlen perc alatt 104 tranzakciót regisztráltak. A megrendelések 40 százalékát új vásárlók adták, és az átlagos kosárérték elérte a 26 ezer forintot.

„A múlt évhez képest megduplázódott idén a Vivre oldalain lebonyolított tranzakciók értéke, így bátran kijelenthetem, hogy a Black Friday hatalmas sikerrel zárult. Az egy időben mért 42 ezer fős látogatócsúcs és a jobb piaci láthatóság az új vásárlók által leadott rendelések nagy számával párosult, ami büszkeséggel tölt el bennünket” ‒ mondta el Iulian Veghes, a Vivre marketingvezetője.

A kampány legkeresettebb terméke egy kanapé volt, melyből a teljes készletet, több mint 100 darabot értékesítettek 16 perc alatt, míg az akció ideje alatt a legnagyobb darabszámban egy dekorációs képsorozat kelt el, ebből összesen 2500 darab lelt gazdára. A legmagasabb összegű rendelés értéke 825 ezer forint volt, míg a legdrágább megrendelt árucikk egy 330 ezer forintos sarok ülőgarnitúra lett. A legtöbb terméket a bútor, a fürdőszoba, a szőnyegek, valamint a konyha és étkezési kiegészítők kategóriákban értékesítették. A vásárlók 20 százaléka kanapét és más, nagyobb bútordarabot rendelt, míg 80 százalékuk kisebb lakberendezési tárgyakat és kiegészítőket választott.

Vivre_Black_Friday_mood2.jpg

Érdekesség, hogy a látogatók 72 százaléka a mobiltelefonjáról böngészte a Vivre oldalait, míg 28 százalékuk használt csak számítógépet a válogatáshoz. A megrendelések 26 százalékát, a tranzakciók értékének 34 százalékát hitelkártyával egyenlítették ki.

A legtöbb megrendelést Romániában (Bukarestben és Kolozsváron), Bulgáriában (Szófiában), Horvátországban (Zágrábban), Magyarországon (Budapesten) és Szlovéniában bonyolították, és már több mint 22 ezer, a Black Friday idején rendelt csomag úton van a vásárlókhoz.

A Vivre azon vásárlóira is gondolt, akik valamilyen oknál fogva nem tudtak élni a Black Friday nyújtotta lehetőségekkel, ezért november 21-én, csütörtökön új kedvezményeket találnak az oldalon a Vivre.hu látogatói. Az akció főszereplői minden kategóriában tervezők különleges dizájntermékei közül kerülnek ki, melyeket kedvező árakon kínál majd az online lakberendezési áruház.

2019. november 21. 12:27




hirdetés

EZT IS Ajánljuk
Hosszútávon rosszabb helyzetbe kerülhetnek az elektromos árammal és gázzal fűtők
Hírek
Hosszútávon rosszabb helyzetbe kerülhetnek az elektromos árammal és gázzal fűtők
Átfogó szemléletformálásra van szükség a lakosság körében az energiahatékonyságot illetően, hiába szólnak érvek ugyanis az elektromos és gázfűtés mellett, hosszú távon valójában mindkettő komoly anyagi terhet róhat a családokra.


Magas minőségű vitaminok, személyre szabva
Hírek
Magas minőségű vitaminok, személyre szabva
A most indult egészséges életmód startup, a Habyt, személyre szabott vitaminokat biztosít vásárlói számára, havonta, házhoz szállítva, lebomló csomagolásban.


Támogatás a vízszerelő és gépészeti képzésben résztvevő diákoknak
Hírek
Támogatás a vízszerelő és gépészeti képzésben résztvevő diákoknak
A Grohe Magyarország egy frissen átadott oktatóteremmel támogatott egy budapesti szakképző iskolát hosszútávú jótékonysági programjának keretein belül. 


Ez lehet az a lökés, ami hiányzott az építőiparnak
Hírek
Ez lehet az a lökés, ami hiányzott az építőiparnak
A Mapei szerint a nemrég bejelentett új otthonfelújítási program jelentős lépés az energiahatékonyság irányába, ami számottevően hozzájárulhat az épületállomány korszerűsítéséhez. A cég külön alprogramot dolgoz ki a pályázók számára, hogy a kormány által biztosított támogatásokon felül további megtakarításokat érjenek el.
















Fizessen elő a magazinra!

Havonta megjelenő lakásfelújítással, átalakítással, építkezéssel, kertrendezéssel valamint számos egyedi barkács- és javítási ötlettel, tanáccsal szolgáló színes magazin.





ötletmozaik.hu © 2025

minden jog fenntartva




Hírek csináld magad
Otthon-bútor Kert-balkon Szerszám-anyag Gyerkőc
Gép- és anyagújdonságok Ötletek Építési bajnokság