Az inspiráció és a környezettudatos anyagok találkozása a vörös szőnyegen

Hírek

Az inspiráció és a környezettudatos anyagok találkozása a vörös szőnyegen

A Nespresso és Chiara Ferragni együtt ragyog a cannes-i vörös szőnyegen. Íme a különleges Haute Couture mestermunka, az inspiráció és a környezettudatos anyagok találkozása.

A Nespresso x Chiara Ferragni Limited Edition kollekció hatalmas sikere után a nemzetközileg ismert digitális vállalkozó egy egyedi, Giambattista Valli Haute Couture ruhában lépett a Cannes-i Filmfesztivál vörös szőnyegére. Az alkotás a Nespresso környezettudatosan választott anyagok használata és körkörösség iránti elkötelezettségét mutatja be.

A Chiara Ferragni által viselt feltűnő, élénkzöld színű, empire fazonú selyem sifon estélyi ruha a fenntartható design fontosságára hívja fel a figyelmet azzal, hogy kizárólag újrahasznosított és felelős forrásból származó alapanyagokból készült – ezek az értékek alapvető fontosságúak a Nespresso számára. A környezettudatosság által inspirált estélyi ruhát újrahasznosított alumíniumból készült virágok díszítik, melyeket kézzel készítettek a Nespresso kávékapszulákhoz is használt, 80 százalékban újrahasznosított alumíniumból és a Globális Organikus Textil Szabványnak (Global Organic Textile Standard, GOTS) megfelelő textilekből.

ruha2.jpg

Chiara Ferragni a következőket mondta a Nespressóval való együttműködéséről: „Számomra fantasztikus ez a nyár: megjelent a Nespresso x Chiara Ferragni kollekció, most pedig itt vagyok Cannes-ban a Nespresso Plage-on felállított pop-up helyszínünkön. Folyamatosan inspirál a Nespresso mélyen gyökerező elkötelezettsége a fenntarthatóság iránt, és aziránt, hogy a kávé pozitív változások mozgatóereje lehet. Nagyon izgatott vagyok, hogy ma megmutathatom a Nespresso és jóbarátom, Giambattista Valli együttműködéséből született ruhát, amely csodálatosan ötvözi stílusainkat és a fenntarthatóság iránti elkötelezettségünket.”

A tervező, Giambattista Valli a következőket mondta: „Amit a legjobban szeretek Chiara Ferragniban, az az őszintesége, és ez a sikerének kulcsa. Megtiszteltetés volt számomra, hogy Chiara felkért, hogy én tervezzem meg és készítsem el a ruháját Cannes-ra. Általában papíron kezdem el a tervezést, most viszont egy újrahasznosított alumíniumlapból indultam ki. Az alapanyagok, Chiara játékossága és a színek iránti szeretete által inspirálva egy olyan ruhát alkottam, amely reményeim szerint megmutatja a jövő generációinak, hogy milyen merész lehet a divat, ha tudatosan használjuk a felelősségteljesen beszerzett alapanyagokat."

Anna Lundstrom, a Nespresso márkaigazgatója a következőket mondta: „Örülünk, hogy rengeteg pozitív visszajelzést kaptunk a Chiara Ferragnival való együttműködésünkkel kapcsolatban. A kampány célja az volt, hogy idén nyáron valami váratlannal lepjük meg a vásárlókat. Boldog vagyok, hogy ezt megismételhetjük Cannes-ban is, és ezúttal Chiara mellett a hihetetlenül tehetséges Giambattista Valli is velünk tart. A Chiara számára tervezett varázslatos ruha a fenntarthatóság iránti komoly elkötelezettségünket szimbolizálja, és azt, hogy innovatív és környezettudatos anyagokat és technikákat használunk minden tevékenységünk során.”

ruha1.jpg

Az újrahasznosítás iránti elkötelezettség

A Nespresso ezzel a ruhával ünnepli a márka körkörösségre való törekvését, miután bejelentették, hogy 2021 végére az Original kávékapszulák 80, és a Vertuo kávékapszulák pedig 85 százalékban újrahasznosított alumíniumból készülnek majd. Az alumíniumkapszulák újrahasznosításának úttörőjeként a Nespresso 30 éve ad második életet használt kapszuláinak. Jelenleg a Nespresso vásárlóinak több mint 90 százaléka számára elérhető valamilyen lehetőség a használt kapszulák visszagyűjtésére és újrahasznosítására, a Nespresso Boutique-okban és különböző partnereiknél a világ különböző pontjain felállított, százezernél is több gyűjtőpontnak köszönhetően.

2021. július 19. 9:59




hirdetés

EZT IS Ajánljuk
Divatos falfestékek
Gép- és anyagújdonságok
Divatos falfestékek
Megjelent a Supralux új Színes Beltéri Falfestéke. Az idén megjelent termékcsalád igen változatos, összesen 16 féle színárnyalatból választhatunk. Az új divatszínek segítségével egy ecsethúzásra feldobhatjuk, különlegessé tehetjük otthonunk bármely részét.


Brazil életérzés ihlette riói színek
Gép- és anyagújdonságok
Brazil életérzés ihlette riói színek
A lakásfelújítás során a falakat is új színekbe öltöztetjük. Az idei trend az egyedi dekoráció és a több szín kombinálása egy falfelületen.


Díjazták a magyar kreativitást
Gép- és anyagújdonságok
Díjazták a magyar kreativitást
A Poli-Farbe Platinum matt latex festékét hirdető reklámfilm ötletessége és professzionális megvalósítása mellett a kritikusok sem mehettek el szó nélkül.


Látványos színek, egzotikus motívumok
Gép- és anyagújdonságok
Látványos színek, egzotikus motívumok
Az élénk színeket egzotikus virágmintákkal és merész anyagkombinációkkal teszi egyedivé a Designers Guild Shanghai Garden kollekciója.
















Fizessen elő a magazinra!

Havonta megjelenő lakásfelújítással, átalakítással, építkezéssel, kertrendezéssel valamint számos egyedi barkács- és javítási ötlettel, tanáccsal szolgáló színes magazin.





ötletmozaik.hu © 2025

minden jog fenntartva




Hírek csináld magad
Otthon-bútor Kert-balkon Szerszám-anyag Gyerkőc
Gép- és anyagújdonságok Ötletek Építési bajnokság