Intelligens háztartási gépek

csináld magad

Intelligens háztartási gépek

Az LG új AI-megoldásával a háztartási gépek maguk adnak tanácsot arról, hogyan érdemes használni őket.

 

Budapest, 2019. augusztus 29. — Az LG Electronics (LG) a 2019-es IFA-n mutatja be innovatív ügyfélszolgálati megoldását, a Proactive Customer Care-t. A szolgáltatás a vállalat fejlett ThinQ mesterséges intelligenciáját (Artificial Intelligence, AI) használja a személyre szabott terméktámogatásra. A rendszer felhívja a felhasználók figyelmét az LG eszközeikkel kapcsolatos esetleges problémákra, valamint hasznos javaslatokkal, tippekel szolgál a teljesítmény és az eszköz élettartamának maximalizálása érdekében. A szolgáltatás elsőként idén, az LG legújabb elöltöltős mosógépei és alulfagyasztós hűtőszekrényei esetében válik elérhetővé Franciaországban, Németországban, Olaszországban, Spanyolországban és az Egyesült Királyságban, majd 2020-ban további kulcsfontosságú európai piacok következnek.

A legmodernebb AI-technológiát alkalmazó LG Proactive Customer Care-t arra tervezték, hogy az LG intelligens háztartási eszközeinek használóit időben figyelmeztesse a lehetséges működési problémákra még azelőtt, hogy azok jelentkeznének. Az ügyfélszolgálati rendszer szükség esetén szerelőt is küld, de a felhasználók szintén hasznos javaslatokat kapnak az LG háztartási gépeik optimális üzemeltetéséhez. A felhasználók a szolgáltatást úgy vehetik igénybe, hogy az Android és iOS operációs rendszereken elérhető ingyenes LG ThinQ™ alkalmazáson keresztül regisztrálják és csatlakoztatják az erre alkalmas eszközeiket.

Az LG innovatív ügyfélszolgálati megoldása minden folyamatot lefed az üzembe helyezéstől kezdve a karbantartáson át annak meghatározásáig, hogy az eszköz megfelelően működik-e, de az alkalmazás későbbi aktiválásakor is képes megmondani, hogy korábban megfelelően installálták-e a készüléket. A Proactive Customer Care hírlevéllel köszönti a felhasználókat az alkalmazásba való belépéskor, figyelmezteti őket egy esetleges rendellenesség észlelésekor és részletes iránymutatásokat ad a probléma megoldásához. A vásárlói elégedettség maximalizálására megalkotott ügyfélszolgálati rendszer “egyablakos megoldást” kínál, azaz egyetlen felületen nyújt választ minden, a támogatott LG termékekkel kapcsolatos kérdésre.

A Proactive Customer Care folyamatosan monitorozza például az alulfagyasztós hűtőszekrény hőmérsékletét és útmutatást kínál ahhoz, hogy mi a teendő, ha 3°C-ot meghaladó hőmérséklet-ingadozást észlel. A szolgáltatás olyan jelenségeket, problémákat keres, amelyek növelhetik az energia- vagy — mosógép esetében — a vízfogyasztást, ennek nyomán pedig használati tippeket ad a kisebb rezsiszámlát is jelentő hatékonyabb készülékhasználatra. A felhasználók rendszeres jelentéseket kapnak e-mailen az eszközök teljesítményéről, értesítési előzményeiről és aktuális állapotáról, valamint emlékeztetőt kapnak a rutinkarbantartás ideális időpontjáról is.

2019. augusztus 29. 11:32




hirdetés

EZT IS Ajánljuk
4+1 tipp állatszőr ellen a lakásban: Ha így takarítsz, vége minden bosszúságnak!
Ötletek
4+1 tipp állatszőr ellen a lakásban: Ha így takarítsz, vége minden bosszúságnak!
Mégis mit lehetne tenni az állatszőr ellen a lakásban? Ha háziállatot tartasz, ezt a kérdést bizonyára gyakran felteszed, hiszen a levedlett szőr elleni küzdelem szélmalomharcnak tűnik. Ne szenvedj tovább, mutatjuk, mi a megoldás!


Így készülj fel a csapadékos tavaszi időjárásra
Kert-balkon
Így készülj fel a csapadékos tavaszi időjárásra
A kora tavaszi időjárás számos lehetőséget tartogat arra, hogy nekikezdjünk a ház körüli munkáknak. 


Méretben világrekorder: kazán a konyhaszekrényben
Szerszám-anyag
Méretben világrekorder: kazán a konyhaszekrényben
Sok családot érint a probléma, hogy a kis alapterületű lakásban vagy házban nem tudnak elhelyezni megfelelő kazánt, mert túl nagy helyet foglal el. Ez a modern kondenzációs kazánok terjedését is gátolja, de most megjelent a magyar piacon egy holland cég fejlesztése, amely akár egy konyhaszekrényben is elfér.


Ilyen forgalma volt a Mapei Kft.-nek az előző évben
Hírek
Ilyen forgalma volt a Mapei Kft.-nek az előző évben
A budaörsi székhelyű építőipari segédanyaggyártó cég belföldi forgalma 22 százalékkal nőtt 2021-ben. A kivitel 15,6 százalékkal csökkent, az év közben bevezetett önkéntes exportkorlátozás miatt.




Extrém dízájn lámpák
Gép- és anyagújdonságok

Extrém dízájn lámpák




Szívóerőben verhetetlen
Gép- és anyagújdonságok

Szívóerőben verhetetlen








Fizessen elő a magazinra!

Havonta megjelenő lakásfelújítással, átalakítással, építkezéssel, kertrendezéssel valamint számos egyedi barkács- és javítási ötlettel, tanáccsal szolgáló színes magazin.





ötletmozaik.hu © 2025

minden jog fenntartva




Hírek csináld magad
Otthon-bútor Kert-balkon Szerszám-anyag Gyerkőc
Gép- és anyagújdonságok Ötletek Építési bajnokság