Intelligens háztartási gépek

csináld magad

Intelligens háztartási gépek

Az LG új AI-megoldásával a háztartási gépek maguk adnak tanácsot arról, hogyan érdemes használni őket.

 

Budapest, 2019. augusztus 29. — Az LG Electronics (LG) a 2019-es IFA-n mutatja be innovatív ügyfélszolgálati megoldását, a Proactive Customer Care-t. A szolgáltatás a vállalat fejlett ThinQ mesterséges intelligenciáját (Artificial Intelligence, AI) használja a személyre szabott terméktámogatásra. A rendszer felhívja a felhasználók figyelmét az LG eszközeikkel kapcsolatos esetleges problémákra, valamint hasznos javaslatokkal, tippekel szolgál a teljesítmény és az eszköz élettartamának maximalizálása érdekében. A szolgáltatás elsőként idén, az LG legújabb elöltöltős mosógépei és alulfagyasztós hűtőszekrényei esetében válik elérhetővé Franciaországban, Németországban, Olaszországban, Spanyolországban és az Egyesült Királyságban, majd 2020-ban további kulcsfontosságú európai piacok következnek.

A legmodernebb AI-technológiát alkalmazó LG Proactive Customer Care-t arra tervezték, hogy az LG intelligens háztartási eszközeinek használóit időben figyelmeztesse a lehetséges működési problémákra még azelőtt, hogy azok jelentkeznének. Az ügyfélszolgálati rendszer szükség esetén szerelőt is küld, de a felhasználók szintén hasznos javaslatokat kapnak az LG háztartási gépeik optimális üzemeltetéséhez. A felhasználók a szolgáltatást úgy vehetik igénybe, hogy az Android és iOS operációs rendszereken elérhető ingyenes LG ThinQ™ alkalmazáson keresztül regisztrálják és csatlakoztatják az erre alkalmas eszközeiket.

Az LG innovatív ügyfélszolgálati megoldása minden folyamatot lefed az üzembe helyezéstől kezdve a karbantartáson át annak meghatározásáig, hogy az eszköz megfelelően működik-e, de az alkalmazás későbbi aktiválásakor is képes megmondani, hogy korábban megfelelően installálták-e a készüléket. A Proactive Customer Care hírlevéllel köszönti a felhasználókat az alkalmazásba való belépéskor, figyelmezteti őket egy esetleges rendellenesség észlelésekor és részletes iránymutatásokat ad a probléma megoldásához. A vásárlói elégedettség maximalizálására megalkotott ügyfélszolgálati rendszer “egyablakos megoldást” kínál, azaz egyetlen felületen nyújt választ minden, a támogatott LG termékekkel kapcsolatos kérdésre.

A Proactive Customer Care folyamatosan monitorozza például az alulfagyasztós hűtőszekrény hőmérsékletét és útmutatást kínál ahhoz, hogy mi a teendő, ha 3°C-ot meghaladó hőmérséklet-ingadozást észlel. A szolgáltatás olyan jelenségeket, problémákat keres, amelyek növelhetik az energia- vagy — mosógép esetében — a vízfogyasztást, ennek nyomán pedig használati tippeket ad a kisebb rezsiszámlát is jelentő hatékonyabb készülékhasználatra. A felhasználók rendszeres jelentéseket kapnak e-mailen az eszközök teljesítményéről, értesítési előzményeiről és aktuális állapotáról, valamint emlékeztetőt kapnak a rutinkarbantartás ideális időpontjáról is.

2019. augusztus 29. 11:32





EZT IS Ajánljuk
Oázis raklapokból: lazulósarok a kert végében
csináld magad
Oázis raklapokból: lazulósarok a kert végében
Ha van egy kihasználatlan terület a kertben, és igényelnénk egy pihenősarkot, a két tény előbb-utóbb találkozik, és jön az ötlet, majd a megvalósítás. Esetünkben is így jött létre ez a kellemes pihenőzug a hátsó kertben.


Ezért fontos a kerti tó környezete: meseszép vízfelület a ház mellett - Fotók
Kert-balkon
Ezért fontos a kerti tó környezete: meseszép vízfelület a ház mellett - Fotók
Az elmúlt negyedszázadban többször is bemutattuk, hogyan alakíthatunk ki kerti tavat, a lépcsős meder kialakításától a geotextil és tófólia lefektetésén át a növényzet telepítéséig. Ezúttal a részletek és a tó környezetének fontosságát mutatjuk be néhány példa felvillantásával.


Támogatás a vízszerelő és gépészeti képzésben résztvevő diákoknak
Hírek
Támogatás a vízszerelő és gépészeti képzésben résztvevő diákoknak
A Grohe Magyarország egy frissen átadott oktatóteremmel támogatott egy budapesti szakképző iskolát hosszútávú jótékonysági programjának keretein belül. 


Bambuszpolc
Ötletek
Bambuszpolc
A polc elkészítése szükségszerű volt, amikor új, bútorozatlan albérletbe költözött párjával Andráska Béla Budapesten.






Tavaszi párnák, takarók, szőnyegek
Gép- és anyagújdonságok

Tavaszi párnák, takarók, szőnyegek










Fizessen elő a magazinra!

Havonta megjelenő lakásfelújítással, átalakítással, építkezéssel, kertrendezéssel valamint számos egyedi barkács- és javítási ötlettel, tanáccsal szolgáló színes magazin.





ötletmozaik.hu © 2025

minden jog fenntartva




Hírek csináld magad
Otthon-bútor Kert-balkon Szerszám-anyag Gyerkőc
Gép- és anyagújdonságok Ötletek Építési bajnokság