30 éves lett Magyarország vezető kerti gépeket forgalmazó vállalata

Hírek

30 éves lett Magyarország vezető kerti gépeket forgalmazó vállalata

November 15-én ünnepelte fennállásának harmincadik évfordulóját az Andreas Stihl Kft. Az állófogadással egybekötött sajtótájékoztatón Bakon Gábor, a vállalat ügyvezetője rámutatott: az elmúlt három évtizedben céljaikból semmit nem engedtek, a pandémia nyomán létrejövő gazdasági kihívások és károk ellenére pedig 10 milliárd forint feletti forgalmat realizáltak.

Bakon Gábor ügyvezető beszédében rámutatott: 1991-ben a STIHL International GmbH. első kelet-európai leányvállalataként jöhetett létre az Andreas Stihl Kft, amely már akkor világosan tudta: egy olyan stabil szakkereskedői hálózat kiépítését kívánják megvalósítani, amin keresztül prémium termékekkel tudják kiszolgálni a piacot. Emlékeztetett arra, hogy míg az első évben 18 kereskedő csatlakozott hozzájuk, addig mára 160 önálló kereskedelmi és szervízpartnerrel, 330 értékesítési helyen kínálják a STIHL kerti eszközeit.

stihl1.jpg

Kérdőjelek, aggályok vannak, leküzdhetetlen akadályok nincsenek

Úgy véli, sikerük titka a kiváló minőségű termékekben és azok piaci jelenlétének magas színvonalú biztosításában rejlik. Felhívta azonban a figyelmet arra is, hogy az elmúlt két év kihívásai, gazdasági kárai az Andreas Stihl Kft-t sem kerülhették el.

„Koronavírus, pandémia. Csupán két szó, de sokkal több az, ami mögötte van. Kérdőjelek, aggályok, félelmek, gazdasági kihívások, egész világot érintő felfordulás, mai napig is beláthatatlan következmények” – így jellemezte Bakon Gábor az elmúlt időszakot, hozzátéve: meglátása szerint a vírushelyzet személyes és vállalati szinten egyaránt tanítja őt magát és a vállalat munkatársait is odafigyelésre, gondoskodásra és az emberi hozzáállás fontosságára.

Az ügyvezető hangsúlyozta: a STIHL márkanév a világon, így Magyarországon sem csak egy terméket, egy gazdasági társaságot, vagy a szakkereskedői hálózatot jelenti, hanem megbízhatóságot, ami a felgyorsult világban egyre ritkábban felismerhető érték.

stihl3.jpg

A válságokból a hálózatban rejlő erő vezet ki

Bakon Gábor beszédében felhívta a figyelmet arra is, hogy az elmúlt 15 évben, amióta az Andreas STIHL Kft-t vezeti, a vállalat két világválságot is megélt, de ahogyan a 2008-2009-es pénzügyi válságból kilábaltak, úgy a pandémiát is le fogják küzdeni.

„Nincs félnivalónk. A STIHL folyamatos, intenzív kutató-fejlesztő tevékenységével, innovatív gondolkodásával, jövőbemutató terveivel teljesen lefedi ezt a piacot. Gépeink megbízhatóak és kiváló minőségűek” – magyarázta, hozzátéve: ez viszont önmagában nem elég. Ahhoz, hogy a következő évtizedekben is sikert sikerre halmozzanak, továbbra is nélkülözhetetlen a felhasználók elégettsége, igényeik pontos ismerete, a kiemelkedő színvonalú szakkereskedelmi szolgáltatások nyújtása, amelyben várhatóan az akkumulátoros szegmensnek és a robotfűnyíróknak lesz egyre nagyobb szerepe.

Elismerte, hogy a STIHL által végzett kapacitás-bővítések ellenére az ellátási lánc a 2020-as gyárleállítások miatt még mindig nem tudott helyreállni, ráadásul a jelenség mögött egy olyan összetett problémakör is meghúzódik, amelyre nincs a vállalatnak ráhatása, ilyen a chiphiány, a konténerválság vagy az üzemanyag- és energiaárak elszabadulása. Fontosnak tartja azonban, hogy a lehetőségeikből kihozzák a maximumot. Éppen ezért a következő három évtizedre vállalata számára új lendületet kívánt és azt, hogy nyissanak egy új fejezetet, amelyben minden eddiginél nagyobb szerepet kap az innováció, a hatékony értékesítés, a hálózat csapatereje, a szakkereskedések professzionális gondolkodása és felhasználók hűséges szeretete.

stihl2.jpg




hirdetés

EZT IS Ajánljuk
Gép- és anyagújdonságok
Óvodai mosdófelújítással ünnepelte 50. születésnapját az Alföldi
Az egykori Alföldi Porcelángyár alapításának ötvenedik évfordulója alkalmából a cég utódja jótékonysági akciót hirdetett, és saját születésnapján megajándékozott egy oktatási intézményt.


Hírek
30 éves a Daniella Villamosság
Az elmúlt három évtizedben egy 4 főt foglalkoztató családi vállalkozásból, közel 400 fős nagyvállalattá nőtte ki magát a debreceni központú cég, a Daniella Villamosság. A háromszoros Magyar Brands díjas cég fennállásának 30. évfordulóját idén már a Business Superbrands elismeréssel is ünnepelheti.


Gép- és anyagújdonságok
Már 15 éve várja a lakberendezés szerelmeseit a budaörsi kika
Másfél évtizedes fennállását ünnepli a kika budaörsi áruháza.


















Fizessen elő a magazinra!

Havonta megjelenő lakásfelújítással, átalakítással, építkezéssel, kertrendezéssel valamint számos egyedi barkács- és javítási ötlettel, tanáccsal szolgáló színes magazin.





ötletmozaik.hu © 2024

minden jog fenntartva




Hírek csináld magad
Otthon-bútor Kert-balkon Szerszám-anyag Gyerkőc
Gép- és anyagújdonságok Ötletek Építési bajnokság