A kiállítói skála olyan top márkáktól, mint Christofle, Normann Copenhagen, Swarovski és Puro, egészen az újonnan alapított, sok meglepetést tartogató cégekig terjed. Részvételük célja, hogy a „Dining” (terítés), „Living” (lakberendezés) és „Giving” (ajándékozás) árucsoportjának kínálatát az eddigieknél is izgalmasabbá tegyék. Ennek köszönhetően lesz a szezon mottója, „2020 looks good” egyúttal az Ambiente szakvásár vezérmondata is.
„Dining” árucsoportban számos új kiállító gondoskodik az asztalra kerülő csillogásról és változatosságról. A párizsi Christofle bemutatja a korszerű evéskultúra eszközeit, a kávézás elsőszámú, nagy múltú, német szupermárkája, a Melitta pedig debütál innovációival. A „Dining” árucsoportban 2100 cég képviselteti magát.
„Living” Gondos, merész, pihentető jelzőkkel illeti az aktuális életmódot és lakberendezési trendeket a skandináv dizájn. Mint a téma élharcosa, újra jelentkezik a „Living” kiállítási területen a Normann Copenhagen. 1999 óta forradalmasítják a dánok a nemzetközi dizájn-irányzatokat.
„Giving” Az újként jelentkező cégeknek köszönhetően, az ajándékozás témakörében is új szelek fújnak. Olyan új kiállítók mutatkoznak be, mint: a gyermekmárka Sigikid, a német Manufaktur Bordbar, az ausztrál Label Memobottle, a svájci márka Coxlab. Fából készült ajándékötletekkel jelentkezik a finn családi vállalkozás, a Lovi Oy.
Ebben az évben 90 ország 4460 kiállítója vesz részt az Ambiente szakvásáron.
Ambiente időpontja: 2020. február 7-11.
Havonta megjelenő lakásfelújítással, átalakítással, építkezéssel, kertrendezéssel valamint számos egyedi barkács- és javítási ötlettel, tanáccsal szolgáló színes magazin.